onsdag 8 juli 2015

Strutsar!!!

Ingen sol denna dag, inte så det räckte till bad iallafall. Så vi åkte och besökte en strutsfarm. 
Det var så mycket roligare än vad jag trott har klart mer respekt för dessa djur nu än förut (iallafall när dom kommer i flock) 

Denna Donna var nog lite tjurig

En stor reptil strutsfot

Ett gäng vuxna strutsar


En tonårs struts

Självklart skulle vi "åka" traktorer :)

Jag köpte två jätte fina strutsfjädrar som ska få pryda vårt vardagsrum (när jag inskaffat den fina hyllan jag vill ha)

Idag har jag mått bra och fått skratta åt dessa knasiga djur som jag faktiskt var lite små skraj för. 
På eftermiddagen har jag kollat upp lite utbildningar som jag vill gå. Finns många jag vill gå men jag vill gärna kunna utnyttja dom sedan med. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som är inne här och läser hos mig.
kommentera och tipsa mig gärna om olika sidor du läser och gillar.