torsdag 23 juli 2015

Lägger ned

Jag ger upp, nu vill jag inte mer, någon annan får ta över!!!
Att vara tonårsförälder är inte alls som jag trodde och hon är inte ens 12!!!!
Ska det vara så här, eller är det jag som är en värdelös mamma (som hon säger) 
Är jag dålig på att uppfostra (som hon säger)
Jag blir så arg. Hon säger ju sådana dumma, korkade och konstiga saker. 

Vi skulle ju ha så kul, prata killar, inreda rummet och bara prata... men jag vill inte för hon säger så dumma, korkade och konstiga saker. 
Hon tar ju bort allt det där roliga som jag planerat att vi skulle göra. Saker som jag planerat sedan hon var den där lilla oskyldiga 4-åringen med två tofsar. 
-Förstår hon inte det?

Alla regler är ju för hennes skull, för hon ska lära sig och bli en bra och snäll person. 
-Förstår hon inte det? 

Det mesta jag gör är ju för hennes och hennes bröders skull.
-Förstår dom inte det?

Allt är gnäll och allt är tråkigt.... 

Om jag känner mig rätt och den tonåring som jag var, så kommer det inte bli lättare.
Stackars mig
-eller...?

Men hon är min fantastiska och jobbiga tjej♥️



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som är inne här och läser hos mig.
kommentera och tipsa mig gärna om olika sidor du läser och gillar.