söndag 23 augusti 2015

Söndag!!!

Söndag, jo liten fortsätter gärna med att gå upp vid 05... suck

Efter en härlig teamwod innehållande 
60 DB burpees
60 DB lounges
60 DB push-press
60 DB squats
60 sitt-ups
Bestämde jag mig för att putsa fönstrena på boxen...


Det gick bra förutom att jag var tvungen att hänga utanför och då kom min "ålders-höjdrädsla" fram och tack vare mina snälla och fantasifulla barn som lekte så snällt med allt man kan hitta på en box



Sedan vart det lunch, cykling och lek hemma i solen. 
Vid middagstid kom mormor och morfar med en överraskning, han fick ett eget skrivbord :) mycket glad kille!!!!
Dom lämnade en karton med bruksanvisning till mig (bygga IKEA möbler är inte min grej) med mina medhjälpare tog det 2 1/2 timme att få ihop skrivbordet 



Utan medhjälparna hade det nog tagit 1 1/2 timme. 
Alfred var mycket effektiv på att få ner pluggar i fel hål och banka fast skruv...

Ikväll var Liten ledsen, nu fick det räcka. 
Varför har pappa inte kommit hem från jobbet vi har ju både ätit godis, varit och tränat/lekt i boxen och ätit pizza då är ju pappa alltid med. 
Inte så mycket att göra utan låta honom ställa alla frågor igen, vara ledsen och bara kramas.
Han blev glad innan han somna.
Så glad att vi skaffa denna bok


Den ger utrymme till både frågor, tårar och skratt precis vad vi behöver nu.
Alfred hittar egna svar på sina frågor varje gång, han blir glad att just hans pappa är hans pappa och så bra att andra behöver honom ♥️


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som är inne här och läser hos mig.
kommentera och tipsa mig gärna om olika sidor du läser och gillar.