lördag 3 oktober 2015

3/10

Den här helgen är det bara jag och liten. 
Igår vart det lyx-fredas-mys för enligt Alfred får han äta både chokladboll och chips sv sin pappa till fredagsmys, vem är jag som kan säga nej till det när pappa inte är hemma så vi kan fråga :) 

På förmiddagen idag har vi lekt med bilar, byggt koja med kana och fixat i dockskåpet...
Jag fick en fix ide om att "möblera om" i biblioteket :) (tre hyllor på övrehallen)





Idag har vi varit på Alfreds nya kusins dop lilla söta Elin. 
Massa mys, lek och kakor.
När vi gick mot bilen ville Alfred att pappa skulle kommit hem medans vi varit borta. Det var nog lite konstigt att vara med farmor, farfar, farbröder och faster utan att pappa var med. 




Nu på kvällen har vi myst i soffan och tittat på "Shrek" (för 99ggr)
Nu för tiden pratar barnen om pappa men är inte lika ledsna. Dom kanske också "stänger" av lite som jag. Vet inte hur man klarar detta annars. 
Jag har själv fått igång tankarna på att han kommer hem IDAG, det gör han ju inte så min hjärna är helt på vift....



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som är inne här och läser hos mig.
kommentera och tipsa mig gärna om olika sidor du läser och gillar.