tisdag 17 november 2015

en bra dag idag.....

I dag har det varit en bra dag, tog revansch på gårdagen som inte var lika bra.

Min fantastiska man har äntligen kommit hem.
Han kom 5 dagar tidigare eftersom jag mått så dåligt. Barnen vart självklart så glada som man kan tro.
Jag hade lite funderingar på hur allt skulle bli, hur det skulle kännas efter tre månader ifrån varandra och att jag inte mår så bra men det har gått toppen vi flöt på som vanligt och jag har fått vila massor och Johan låter mig göra allt i mitt tempo, är stöttande och helt fantastisk som vanligt.
Han är grym....
Förstår inte hur han gör men han lyckas alltid få mig att känna mig sådär nykär varje dag, kanske är det som är bra med att inte ses varje dag.
Nu hoppas jag på att han mår bra och inte krockat in i vardagen för fort.

Idag har jag lyckats göra lite små saker men i ett bra tempo, känns jätte skönt.


Kombon färgterapi och träning i 1, och lyckades få till lite egenmys hemma innan stora tjejen kom hem




1 kommentar:

  1. Hej! Visste inte hur du mår och har mått (läser eller bloggar inte just nu) men jag vet precis hur det är, det hände mig med. Min sjukskrivning för två år sen förändrade hela livet och nu efter är jag bara, bara glad för den. Jag hoppas så att det kan bli samma för dig, även om det är en lång väg att gå. En dag i taget, små steg, Sätt dig först, låt andra ta hand om dig och lyssna på hjärtat. Och ta all hjälp du kan få! Du är värd att leva ett grymt liv utan att må dåligt, det kommer du göra, jag lovar. Hör av dig om du vill fråga, bolla eller bara häva u dig och var rädd om dig-det finns bara en du. Kram❤️

    SvaraRadera

Hej du som är inne här och läser hos mig.
kommentera och tipsa mig gärna om olika sidor du läser och gillar.