lördag 15 augusti 2015

Äntligen lördag...

Japp som alla lördagar får man sovmorgon eller..... Vi (Alfred) gick upp 04.45, han fick välling och jag fixade paddan åt honom sedan la jag mig och gick inte upp fören 6.30

Sedan vart det träning för mig medans barnen väntade. 
Vi han med lite lek innan passet




Sedan vart det stranden med bad och lek. Vart shorts och T-shirt för mig eftersom tatueringen inte gillar sol ännu. 


Det är ju lördag så jag trollade fram en klubba med...



Efter stranden åkte vi och shoppade lite mat. Tove fick en ny loomband ställning eftersom hennes gått sönder...
Max fick en klocka, nu ska han aaaaldriiig komma försent hem!!!!
Alfred kom gåendendes med en tröja och lyste som en sol 
"-Titta mamma en tröja med en cross OCH den är orange, snäääälla kan vi ta med den hem??"



När vi kom hem vart det lite mer godis. 
Jag tog en kaffe och tänkte njuta av chokladen jag fått av min man (som Alfred tyckte han kunde få slicka på)




Men Alfred tyckte jag skulle byta kopp (till termosmuggen) så jag kunde följa med ut och cykla.... klart jag kunde. 




Mat fix!!!
Ibland blir man så glad över det lilla så vi dukade fint ute. 
Alla åt och var sams (jiiiippii)


Nu sover Liten och vi andra kollar på en jätte bra dansk film....


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som är inne här och läser hos mig.
kommentera och tipsa mig gärna om olika sidor du läser och gillar.