fredag 14 augusti 2015

Dag 4:a

Idag när Liten vakna kom han in till mig och sa 
"-Mamma idag har jag varit duktig, jag har sovit länge" 
Jag tittade på klockan och kunde faktiskt inget annat än le...
"-Ja Alfred du har varit duktig, du har sovit en hel timme mer än igår"
 (klockan var 05.00,alltså han gick upp 04.00 i går..)
Mys morgon (jag gick upp 06.00) vi tig "crossen" till dagis racerfart!!! 
På dagis ville han inte vara och klamrade sig fast runt min hals...

Arbetsdagen var rolig men slitig :)

Alla på jobbet skrattar alltid åt mig för dom tycker jag skrattar och pratar konstant!!! 
Så dag bestämde jag mig för att vara lite mindre pratig idag, så på vårt morgon möte gick jag tyst in och hämtade min yoghurt och kaffe, gick till en stol då stannar en tjej mig och ger mig en kram och frågade om jag inte mådde bra?!? 
"-Jo" svarade jag???
"-Du är så tyst"
Då hade jag varit i rummet MAX 1 min!!!!
Så slutsats: Jag ska inte vara tyst för då tror folk jag inte mår bra....

Suktar fortfarande efter denna :)


JO jag och Johan firar 5årig bröllopsdag i dag!!! 
TJOOO för oss!!!
Det firade jag med denna lyxmiddag 


Efter middagen gick vi ut och trixande med cyklarna!!!!


Alfred har även fått bajsa i skogen och torka sig med några löv.... nice!!
När vi kom hem stod det blommor på vår trapp


Älskade bästa man♥️





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som är inne här och läser hos mig.
kommentera och tipsa mig gärna om olika sidor du läser och gillar.