måndag 12 oktober 2015

4/10 Söndag

Jorå..... Liten vaknade 05.00 sedan var hans mål nog att trycka på alla mina sämsta knappar, en sådan morgon hade vi!!!

Vi gick ut för att plocka bort alla rester från sommaren från altanen.

 Liten fortsatte att bara "trycka knappar"
Till slut somnade han i soffan kl:11 och jag drog honom närmre och vila lite jag med.

Vi vilade en timme innan jag gick och fixa pannkaka till oss. Sedan vart det fullrulle och ett glatt humör!!!





Vi hämtade storasyster och sedan kom morbror-Johan då vart det ännu mer lek och jag åkte iväg och tränade våra "bonusbarn" på CrossfitNorrort
Sedan vart det pizzakväll...



I morgon går vi in i 9:e veckan pappa är borta, känns som om ingen av oss orkar gråta längre vi saknar lite i tysthet..... känns konstigt. 
Vi hoppas på att pappa kommer hem till Toves födelsedag den 5/11 och absolut till Alfreds den 10/12
"-Han kommer iallafall innan tomten" säger Alfred ❤️

3 kommentarer:

  1. Där en kommer in går en ut❤️

    SvaraRadera
  2. Är det nio veckor, oj! Här kommer en stor kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. 10 veckor har gått och 5-6 veckor kvar...

      Radera

Hej du som är inne här och läser hos mig.
kommentera och tipsa mig gärna om olika sidor du läser och gillar.