måndag 12 oktober 2015

Bonus barn

ÅVi har ju ett helt gäng bonusbarn!!!
Galna, prat glada och fulla med energi.
Jag och J får låna dom varje söndag 16-17
Igår vart det lek& burpees
Hinderbana 2o2 med kryp,hopp, burpees, knäböj, och thrusters och löpning med vikt. 
Jag blir full av energi efter en timme med dessa barn (5-12år)

Vilken dag...
Jag är helt slut i både kropp och huvud och jag har i stort sett inte gjort något. 
Känns som om min hud bara är något skal som håller ihop resten. 

Nu hem och hämta Liten sedan är det en snabb middag innan jag och Mellan ska på utv.samtal och stora tjejen ska i väg och dansa. 
Vad skulle jag göra utan mina underbara föräldrar.

Nu har äntligen fått prata med min man i telefon igen, han ringde igår men då var jag kort och otrevlig...
Nu är jag lite glad och kan somna med ett leende på munnen.

Godnatt

ÅåååJo mina barn fick en ny liten kusin idag, en prinsessa som ska heta Agnes💕🍼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som är inne här och läser hos mig.
kommentera och tipsa mig gärna om olika sidor du läser och gillar.