onsdag 28 oktober 2015

Hemma

Mår inte sp bra just nu så jag har varit hemma från jobbet tis och ons kommer vara hemma resten av veckan, har en läkartid bokad på fredag.
Min mamma och pappa hjälper mig med barnen eftersom det är höstlov.

Barnen har fått låna kusinens kanin dom ska ta hand om. 

Idag gick jag och "Liten" upp 04.30 vi han leka massor innan syskonen gick upp 06.30


06.50 gick dom ut till kaninen .....

Ikväll kom underbara vänner förbi med matkassar och ställde sig i mitt kök och lagade middag till mig och mina troll!!
Så lyxigt och massa skratt, precis vad jag behövde





2 kommentarer:

  1. Ja man märker vilka som ställer upp när det är jobbigt. Härligt att få skratta mitt i det tunga. Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja härligt med Goa vänner

      Radera

Hej du som är inne här och läser hos mig.
kommentera och tipsa mig gärna om olika sidor du läser och gillar.