fredag 6 november 2015

Sjukskriven

Jag vart sjukskriven, har varit hemma en vecka nu och har en vecka kvar.
Kände mig inte så sjuk men nu när jag varit inne i stan och ätit lunch blir jag så trött, skakig, svettig mm. precis som om jag får en ångestattack men den kommer inte hela vägen ut.
Ska till läkaren igen på torsdag.
Det som är lite jobbigt är att folk klapper en på axeln och säger
" -Snart är han hemma, det löser sig snart"
Förväntar sig folk att jag ska bli frisk då?
Att detta bara beror på att J inte är hemma?

Nu är det ca 13 dagar kvar innan J kommer hem och det känns så skönt. Har inte så mycket tankar på hur det blir utan det får vi se, vi har gjort detta förut och det känns tryggt.
blir nog dock värdens längsta vecka.....

Vi leker vidare med vår kanin Gucci, barnen har inte tröttnat ännu. Vi försöker lära honom gå i sele.

Tove fyllde 12år igår och börjar bli stor. helt galet vad tiden går, jag älskar att se barnen bli stora. 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Hej du som är inne här och läser hos mig.
kommentera och tipsa mig gärna om olika sidor du läser och gillar.